S’està gestionant amb la Conselleria de Cultura i educació el Procediment de Reconeixement de la Competència Professional adquirida per experiència laboral, per a aquells interessats en l’obtenció del mòdul de TÈCNIC SUPERIOR D’EMERGÈNCIES I PROTECCIÓ CIVIL.

Amb data de hui (o7/03/2019) s’ha penjat en la pàgina web de la Conselleria l’enllaç per a fer el curs d’assessors i avaluadors previ a la convocatòria del Procediment de Reconeixement de la Competència Professional adquirida per experiència laboral, la qual es pot trobar en la següent adreça web:

http://www.ceice.gva.es/es/web/cualificaciones-profesionales

Aquelles persones interessades a realitzar el curs, hauran de llegir amb atenció la resolució que podran trobar en la mateixa web, on s’indica:

1.- com han de procedir per a sol·licitar les Unitats de Competència en les quals volen ser habilitats
2.- quina documentació han de presentar per a acreditar l’experiència mínima sol·licitada i termini per a presentar-los
3.- com procedir si ja han fet el curs d’assessors i/o avaluadors i ara volen habilitar-se en les noves Unitats de Competència
4.- a més del calendari previst i una altra informació d’interés

A continuació,  s’ha d’emplenar el formulari web i seguir les instruccions indicades en la citada Resolució.

El curs serà íntegrament “online”, excepte una sessió inicial presencial, que es realitzarà en els centres assenyalats en la Resolució i que en el seu moment s’indicarà l’hora i el dia, perquè els interessats puguen assistir al que els siga més pròxim.

Com a nota important, destacar que per a presentar-se s’ha de ser comandament del servei amb una antiguitat mínima de quatre anys.

La urgència es deu al fet que, el termini de presentació d’instàncies per a aquesta convocatòria finalitzarà en deu dies hàbils comptats a partir del de la publicació.