ACTIVITAT DE TRACTAMENT: Gestió informàtica i de la seguretat de la informació.
Última actualització 07/2024
| Nom y finalitat | |
| Nom | Gestió informàtica i de la seguretat de la informació. |
| Descripció finalitat | La finalitat del tractament és la de gestionar i administrar els recursos informàtics, els continguts digitals, el correu electrònic, els servicis d’emmagatzematge en el núvol, la gestió d’usuaris i el control d’accessos, les ferramentes de treball col·laboratiu i el registre d’activitat dels sistemes i de les comunicacions electròniques del Consorci, així com atendre les incidències dels usuaris. Inclou la gestió de dades personals per a comunicacions i/o violacions de seguretat, auditories, així com altres actuacions derivades de la gestió de la seguretat en el Consorci. |
| Responsable del tractament | |
| Identitat | Consorci per al Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i de Salvament de la província de València |
| Manera de contactar amb el responsable |
Per correu electrònic en l’adreça infobombers@bombersdv.es Per correu postal, en l’adreça Avellanes 14, 46003 València. |
| Manera d’exercitar drets | Per a sol·licitar l’accés, la rectificació, supressió o limitació del tractament de les dades personals o per a oposar-se al tractament, en el cas que es donen els requisits establits en el Reglament General de Protecció de Dades, així com en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personal i garantia dels drets digitals, es pot dirigir un escrit al Consorci en la direcció indicada més amunt o en el registre electrònic https://sede.bombersdv.es/ |
| Unitat responsable de la tramitació | SERTIC |
| Dades de Contacte del Delegat de protecció de dades | Per a qualsevol consulta o queixa relacionada amb el tractament d’estes dades, el Consorci posa a la disposició dels interessats la bústia del delegat de protecció de dades dpd@bombersdv.es |
| Base jurídica |
La licitud del tractament es basa en l’art. 6.1 c) del RGPD, compliment d’una obligació legal, d’acord amb:
|
Es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d’esta finalitat i del tractament de les dades, a més dels períodes establits en la normativa d’arxius i documentació.
| Origen i procedència de les dades |
| Els interessats o els seus representants legals |
| Col·lectius afectats |
| Ciutadans, sol·licitants, empleats, participants en processos selectius i/o de formació, estudiants en pràctiques i resta de persones pertanyents a col·lectius , institucions o empreses amb contracte, conveni, protocols de col·laboració o altres similars amb el Consorci. |
| Tipologies de les dades | |
| Infraccions | No estan previstes |
| Categories especials de dades | No estan previstes |
| Dades identificatives | Nom i cognoms; NIF (NIE, Passaport o número de targeta de residència) ; adreça; telèfon, correu electrònic i/o domicili; firma; codi personal, IP equipe, imatge i veu. |
| Altres | Detalls d’ocupació; Registre dels accessos realitzats als sistemes d’informació, logs. |
| Mesures tècniques i organitzatives aplicades |
|
Les mesures de seguretat garantiran la confidencialitat, integritat, disponibilitat i resiliència permanents dels sistemes i servicis de tractament que resulten apropiades per a garantir un nivell de seguretat adequat al risc del tractament, en els termes exigits per l’article 32.1 del RGPD. Es corresponen amb les previstes i en l’Annex II Reial decret 311/2022, de 3 de maig , pel qual es regula l’Esquema Nacional de Seguretat en l’àmbit de l’Administració Electrònica i en el marc dels documents que conformen la Política de protecció de seguretat de la informació del Consorci |
| Categories de destinataris de comunicacions |
Per obligació legal es comunicaran a:
També podran realitzar-se comunicacions en execució d’un contracte i/o en compliment d’una obligació legal a empreses auditores de protecció de dades i de seguretat de la informació. |
No estan previstes






