ACTIVITAT DE TRACTAMENT

Transparència: accés a la informació

Base jurídica

La base legal per a tractar les dades personals es correspon amb el RGPD: 6.1.c) Tractament necessari per al compliment d’una obligació legal aplicable al responsable del tractament:

Llei 19/2013, de 9 de desembre, de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern.

Fins del tractament

Registrar i tramitar les peticions d’accés a la informació realitzades per la ciutadania a l’empara de la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació i bon govern.

Col·lectiu

Sol·licitants d’informació pública.

Tercers: Poden afectar les dades d’altres persones que s’inclouen en les sol·licituds de transparència i als quals es considera tercers d’acord amb l’article 19.3 de la citada Llei.

Procedència de les dades

Les dades tractades procedeixen dels sol·licitants. Si no s’oposen podran procedir dels diferents sistemes de verificació de dades de l’administració.

Categories de Dades

De caràcter identificatiu: Nom i cognoms, NIF/DNI, adreça postal i o correu electrònic, telèfon i signatura.

Categoria persones destinatàries

Les dades es comunicaran a les unitats del Consorci competents en la matèria sobre la qual verse la petició d’informació.

Cap a l’exterior del Consorci no es preveuen.

En qualsevol cas podrien tractar-se a requeriment de Defensor del Poble o homòleg en C.V.; Autoritat de control de Protecció de Dades; Altres òrgans de l’Administració de la Comunitat Autònoma; Altres òrgans de l’Administració de l’Estat; Òrgans legislatius i jurisdiccionals.

Transferències Internacionals

No estan previstes transferències internacionals de les dades.

Termini supressió

Es conservaran durant el temps que siga necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d’aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d’arxius i documentació.

Mesures de seguretat

Les mesures de seguretat garantiran la confidencialitat, integritat, disponibilitat i resiliència permanents dels sistemes i serveis de tractament que resulten apropiades per a garantir un nivell de seguretat adequat al risc del tractament, en els termes exigits per l’article 32.1 del RGPD.

Se corresponen amb les previstes en l’Annex II (Mesures de seguretat) del Reial decret 3/2010, de 8 de gener, pel qual es regula l’Esquema Nacional de Seguretat en l’àmbit de l’Administració Electrònica i en el marc dels documents que conformen la Política de protecció de seguretat de la informació de l Consorci

Entitat responsable

Responsable del tractament :

Identitat: Consorci per al Servei de Prevenció i Extinció d’Incendis i de Salvament de la província de València

Manera de contactar amb el responsable: Per correu electrònic en l’adreça infobombers@bombersdv.es. Per correu postal, en l’adreça Avellanes 14, 46003 València.

Dades de Contacte del Delegat de protecció de dades: Per a qualsevol consulta o queixa relacionada amb el tractament d’aquestes dades, el Consorci posa a la disposició de els interessats la bústia del delegat de protecció de dades dpd@bombersdv.es

Per a sol·licitar l’accés, la rectificació, supressió o limitació del tractament de les dades personals o per a oposar-se al tractament, en el cas des donen els requisits establits en el Reglament General de Protecció de Dades, així com en la Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de Protecció de Dades Personal i garantia dels drets digitals, es pot dirigir un escrit al Consorci en la direcció indicada més amunt o en el registre electrònic https://sede.bombersdv.es/

Unitat responsable de la tramitació

Transparència, Comunicació i Protecció de Dades del Consorci.