Personal de Confiança: Inexistència
D’acord amb la modificació introduïda en per la Llei 27/2013, de Racionalització i Sostenibilitat de les Administracions Locals, aquest Consorci no pot incloure en la seua plantilla llocs de treball la cobertura dels quals corresponga a personal eventual.
Òrgans Directius
Article 37 (Estatuts del Consorci).- La persona titular de la gerència i les seues funcions
- El càrrec de titular de la gerència recaurà en la persona designada pel President o Presidenta d’acord amb principis de mèrit i capacitat i a criteris d’idoneïtat concurrència, a través d’un procediment que garantisca la publicitat de la convocatoria i la concurrència de candidats. La persona titular d’aquest òrgan de direcció haurà de ser un funcionari o una funcionaria de carrera o laboral de qualsevol de les Administracions Públiques o un professional del sector privat, titulats superiors en tots dos casos i amb més de cinc anys d’exercici professional en el segon.
- La relació de servicis podrà ser formalitzada a través de contracte mercantil o d’alta direcció. Les seues retribucions es fixarà d’acord amb el que estableix la Diputació de València per a els contractes mercantils o d’alta direcció dels ens del seu sector públic local.
Correspondrà a la Presidència del Consorci fixar les retribucions anuals de la persona titular de la gerència, determinant les característiques dels conceptes que l’integren així com la seua quantia, sense excedir-se en còmput anual als límits establerts per la Diputació de València per a les entitas del seu sector públic. - Com a personal directiu professional exercirà les funcions de gestió, execució i coordinació de nivell superior, ajustant-se a les directrius generals fixades pels òrgans de govern del Consorci, adoptant a este efecte les decisions oportunes i disposant per a això d’un marge d’autonomia dins d’eixes directrius generals.
- Amb caràcter general correspon a este càrrec la direcció immediata dels servicis del Consorci en l’orde econòmic, administratiu i tècnic, sota l’autoritat de l’Assemblea General i del seu president o presidenta. De manera específica té com a comeses les següents:
- a)Vetlar pel compliment dels acord dels òrgans col·legiats del Consorci i de les resolucions de la Presidència.
- b) Assistir a les reunions de l’Assemblea General i de la Junta de Govern, amb veu però sense vot.
- c) Coordinar el desenrotllament de les activitats del Consorci d’acord amb les directrius emanades dels òrgans competents del mateix.
- d) Supervisar el funcionament de les dependències i personal a càrrec seu.
- e) Proposar i impulsar l’adquisició de subministraments i la contractació d’obres i servicis, necessaris per a les activitats del Consorci, respectant la normativa sobre contractació, amb els límits i en les circumstàncies que es fixen en les bases de presentar el President o presidenta.
- f) L’elaboració de projectes o plans d’actuació i programes de necessitats del Consorci.
- g) Assistència tècnica al President o Presidenta i als òrgans de govern.
- h) Elaborar l’avantprojecte de Reglament de Règim Interior del Servici, així com tots aquells que siguen necessaris per al bon funcionament del Consorci.
- i) Preparació de la memòria anual que haurà de presentar el President o Presidenta.
- j) Elaborar l’avantprojecte anual del pressupost per a entregar-ho a la Presidència.
- k) Proposar aquells gastos i pagaments que excedisquen les seues atribucions.
- l) Vetlar especialment pel compliment en termini dels drets del Consorci, adoptant les mesures al seu abast per a la seua exigència i, si és el cas, proposant a la Presidència l’adopció d’aquelles altres mesures que puguen sobrepassar les seues atribucions.
- m) Informar els assumptes que hagen de tractar-se en les sessions dels Òrgans de Govern referits al servici i sense perjuí de les funcions que corresponguen als funcionaris i les funcionaries d’habilitació nacional.
- n) Proposar les mesures i reformes que estime convenients per a millor compliment dels fins del Consorci.
- o)Les altres funcions de gestió ordinària que els Òrgans de Govern li conferisquen.
- Així mateix, el seu exercici estarà sotmés a avaluació, d’acord amb els criteris d’eficàcia i eficiència, responsabilitat per la gestió i control de resultats, en relació amb els objectius fixats pels òrgans de govern del Consorci.
- Seran aplicables al càrrec les limitacions que per a l’exercici d’activitats privades establixen per als directius locals els apartats 7 i 8 de l’article 75 de la Llei de Bases de Règim Local.
DATOS Y PERFIL DEL GERENTE DEL CONSORCIO
Nom i Cognoms: Marcial Díaz Garrigues
Càrrec públic origen de la declaració: Gerent Consorci Provincial de Bombers de València
Motiu de la Declaració: Contractació
- I Actiu
- Valor de béns immobles: 43.792,09
- Valor Total d’altres béns: 21.000
- Total: 64.792,09
- II Passiu
- Crèdits, préstecs, deutes: 0
- III Activitats
- Suma d’ingressos nets percebuts en l’exercici anterior (2023) : 52.200,04
21 de gener de 2025
Mesa de Negociació de matèries comunes
1.- Negociació de l’acord de condicions de treball del personal empleat públic del Consorci Provincial de Bombers de València: Continuació de la negociació.
2.- Condicions laborals del personal subrogat adscrit a les Brigades Forestals: Continuació de la negociació.
Calendari reunions:
• 21 i 23 de gener.
• 5, 6, 19 i 20 de febrer.
• 5 i 6 de març.
15-17 de gener de 2025
Assistència a Còrdova a la XXª ASSEMBLEA DE L’ASSOCIACIÓ DE CONSORCIS I SERVICIS DE BOMBERS D’ESPANYA (Conbé).
En companyia del President Delegat del Consorci (16-17/01/2025), del Cap del Servici de Recursos Humans i de l’Inspector Cap del Cos de Bombers .