Personal de Confiança: Inexistència

D’acord amb la modificació introduïda en per la Llei 27/2013, de Racionalització i Sostenibilitat de les Administracions Locals, aquest Consorci no pot incloure en la seua plantilla llocs de treball la cobertura dels quals corresponga a personal eventual.

Òrgans Directius

Article 37 (Estatuts del Consorci).- La persona titular de la gerència i les seues funcions

  1. El càrrec de titular de la gerència recaurà en la persona designada pel President o Presidenta d’acord amb principis de mèrit i capacitat i a criteris d’idoneïtat concurrència, a través d’un procediment que garantisca la publicitat de la convocatoria i la concurrència de candidats. La persona titular d’aquest òrgan de direcció haurà de ser un funcionari o una funcionaria de carrera o laboral de qualsevol de les Administracions Públiques o un professional del sector privat, titulats superiors en tots dos casos i amb més de cinc anys d’exercici professional en el segon.
  2. La relació de servicis podrà ser formalitzada a través de contracte mercantil o d’alta direcció. Les seues retribucions es fixarà d’acord amb el que estableix la Diputació de València per a els contractes mercantils o d’alta direcció dels ens del seu sector públic local.
    Correspondrà a la Presidència del Consorci fixar les retribucions anuals de la persona titular de la gerència, determinant les característiques dels conceptes que l’integren així com la seua quantia, sense excedir-se en còmput anual als límits establerts per la Diputació de València per a les entitas del seu sector públic.
  3. Com a personal directiu professional exercirà les funcions de gestió, execució i coordinació de nivell superior, ajustant-se a les directrius generals fixades pels òrgans de govern del Consorci, adoptant a este efecte les decisions oportunes i disposant per a això d’un marge d’autonomia dins d’eixes directrius generals.
  4. Amb caràcter general correspon a este càrrec la direcció immediata dels servicis del Consorci en l’orde econòmic, administratiu i tècnic, sota l’autoritat de l’Assemblea General i del seu president o presidenta. De manera específica té com a comeses les següents:
    • a)Vetlar pel compliment dels acord dels òrgans col·legiats del Consorci i de les resolucions de la Presidència.
    • b) Assistir a les reunions de l’Assemblea General i de la Junta de Govern, amb veu però sense vot.
    • c) Coordinar el desenrotllament de les activitats del Consorci d’acord amb les directrius emanades dels òrgans competents del mateix.
    • d) Supervisar el funcionament de les dependències i personal a càrrec seu.
    • e) Proposar i impulsar l’adquisició de subministraments i la contractació d’obres i servicis, necessaris per a les activitats del Consorci, respectant la normativa sobre contractació, amb els límits i en les circumstàncies que es fixen en les bases de presentar el President o presidenta.
    • f) L’elaboració de projectes o plans d’actuació i programes de necessitats del Consorci.
    • g) Assistència tècnica al President o Presidenta i als òrgans de govern.
    • h) Elaborar l’avantprojecte de Reglament de Règim Interior del Servici, així com tots aquells que siguen necessaris per al bon funcionament del Consorci.
    • i) Preparació de la memòria anual que haurà de presentar el President o Presidenta.
    • j) Elaborar l’avantprojecte anual del pressupost per a entregar-ho a la Presidència.
    • k) Proposar aquells gastos i pagaments que excedisquen les seues atribucions.
    • l) Vetlar especialment pel compliment en termini dels drets del Consorci, adoptant les mesures al seu abast per a la seua exigència i, si és el cas, proposant a la Presidència l’adopció d’aquelles altres mesures que puguen sobrepassar les seues atribucions.
    • m) Informar els assumptes que hagen de tractar-se en les sessions dels Òrgans de Govern referits al servici i sense perjuí de les funcions que corresponguen als funcionaris i les funcionaries d’habilitació nacional.
    • n) Proposar les mesures i reformes que estime convenients per a millor compliment dels fins del Consorci.
    • o)Les altres funcions de gestió ordinària que els Òrgans de Govern li conferisquen.
  5. Així mateix, el seu exercici estarà sotmés a avaluació, d’acord amb els criteris d’eficàcia i eficiència, responsabilitat per la gestió i control de resultats, en relació amb els objectius fixats pels òrgans de govern del Consorci.
  6. Seran aplicables al càrrec les limitacions que per a l’exercici d’activitats privades establixen per als directius locals els apartats 7 i 8 de l’article 75 de la Llei de Bases de Règim Local.

Nom i Cognoms: Marcial Díaz Garrigues

Càrrec públic origen de la declaració: Gerent Consorci Provincial de Bombers de València

Motiu de la Declaració: Contractació

  • I Actiu
    • Valor de béns immobles: 43.792,09
    • Valor Total d’altres béns: 21.000
    • Total: 64.792,09
  • II Passiu
    • Crèdits, préstecs, deutes: 0
  • III Activitats
    • Suma d’ingressos nets percebuts en l’exercici anterior (2023) : 52.200,04

Publicació BOP València Num 38, de 25/02/2025

21 de gener de 2025

Mesa de Negociació de matèries comunes

1.- Negociació de l’acord de condicions de treball del personal empleat públic del Consorci Provincial de Bombers de València: Continuació de la negociació.
2.- Condicions laborals del personal subrogat adscrit a les Brigades Forestals: Continuació de la negociació.

Calendari reunions:
• 21 i 23 de gener.
• 5, 6, 19 i 20 de febrer.
• 5 i 6 de març.

15-17 de gener  de 2025

Assistència a Còrdova a la XXª ASSEMBLEA DE L’ASSOCIACIÓ DE CONSORCIS I SERVICIS DE BOMBERS D’ESPANYA (Conbé).

En companyia del President Delegat del Consorci (16-17/01/2025),  del Cap del Servici de Recursos Humans i de l’Inspector Cap del Cos de Bombers .

CONBÉ és l’Associació de les Administracions Públiques que  gestionen la prestació dels servicis de prevenció, extinció d’incendis i salvaments  (SEPEIS) en el territori nacional.

Enllaç Orde del dia de la Taula de Treball

Enllaç Orde del Dia de l’Assemblea General