
Funcions i Normativa
Primer dels sis apartats en els quals es subdivideix el nostre portal de transparència.
- Es detallen les funcions contingudes en els nostres Estatuts i les que ens vénen donades per la legislació de la Generalitat, per plans de protecció civil o per acords o encomanes específiques.
- A l’apartat normativa es relaciona la que ens regula com a Consorci i com a Servei de Bombers. S’inclouen íntegrament els textos de la normativa aprovada pel Consorci: Estatuts, Reglaments Orgànic i de Voluntaris i Ordenança Fiscal de la nostra taxa per prestació de serveis.
Els documents disponibles en aquest apartat són els següents:
Càrrecs Electes i Òrgans de Govern
Segon dels sis apartats en els quals es subdivideix el nostre portal de transparència.
- Conté l’enumeració, composició i funcions dels diferents òrgans de govern i complementaris. S’identifiquen els representants de cada municipi en l’Assemblea del Consorci i els seus percentatges de vot i els ordres del dia i acords d’aquest òrgan plenari.
- Es quantifiquen les indemnitzacions percebudes per assistència a les sessions dels òrgans de govern i l’import de les despeses protocol·làries i de desplaçament dels seus membres.
Els documents disponibles en aquest apartat són els següents:


Organització Administrativa i Personal
Tercer dels sis apartats en els quals es divideix el portal de transparència.
- Competències i identificació del personal directiu (Gerència).
- Relació de llocs de treball i acords i/o convenis que regulen les condicions de treball. Enllaç a la informació dels processos selectius en marxa o finalitzats.
- Compatibilitats.
- Informació sobre els òrgans de representació dels empleats: Distribució i crèdit horari anual.
Els documents disponibles en aquest apartat són els següents:
Informació Econòmica
Quart dels sis apartats en els quals es divideix el portal de transparència.
- Informació sobre els pressupostos i comptes anuals del Consorci.
- Ajudes i subvencions concedides.
- Estadístiques de serveis d’anys anteriors.
Els documents disponibles en aquest apartat són els següents:


Contractació
Cinquè dels sis apartats en els quals es divideix el portal de transparència.
- Conté la informació sobre la composició i acords de la Mesa de contractació, la relació de contractes formalitzats i les estadístiques de contractació d’anys anteriors.
- Relació ordenada i quantificada dels principals proveïdors del Consorci.
- Text íntegre dels convenis subscrits pel Consorci.
Els documents disponibles en aquest apartat són els següents:
Atenció i informació al Ciutadà
Últim dels sis apartats en els quals es divideix el Portal de Transparència. Conté informacions diverses com són:
- Informació sobre el telèfon 1 1 2 d’atenció a emergències.
- Relació d’Oficines i Parcs del Consorci, temps de resposta prevists per als diferents municipis de la província i protocol de mobilització en funció del tipus d’emergència.
- Si escau, expedients en període d’informació pública.
Els documents disponibles en aquest apartat són els següents:
