Pressupost del Consorci per a l’exercici 2022
Actualizat 02/6/2022
L’Assemblea General del Consorci, en sessió celebrada el dia 17 de desembre de 2021, va aprovar el Pressupost del Consorci per a l’exercici 2022 i va acordar remetre-ho a la Diputació de València a l’efecte de conformar el Pressupost General del Grup Diputació de València per a ser aprovat pel procediment legalment establit.
El Ple de la Diputació Provincial de València en sessió celebrada el dia 21 de desembre de 2021, ha adoptat acord aprovant inicialment el Pressupost General per a l’exercici 2022, integrat pel Pressupost de la pròpia Diputació, el Pressupost del Consorci de Bombers i els estats previsionals de l’empresa provincial Divalterra SA, igualment han sigut aprovades les Bases d’Execució dels Pressupostos, els annexos dels mateixos i les plantilles de personal.
Aquesta aprovació s’ha fet pública mitjançant anunci inserit en el Butlletí Oficial de la província de València número 245, de 22 de desembre de 2020, indicant-se que, durant el termini de quinze dies d’exposició al públic, comptats a partir del següent al d’aqueixa publicació, podran els interessats examinar els expedients que es troben de manifest en l’Oficina Pressupostària de la Intervenció General de la Diputació, durant el termini dels quals podran presentar-se reclamacions davant el Ple de la Corporació, considerant-se definitivament adoptat l’acord en el cas que no s’haguera formulat cap reclamació.
Els documents de l’expedient aprovat per l’Assemblea General son:
- Memòria
- Estat de despeses
- Estat d´ ingressos
- Annex d´Inversions
- Bases d´execució
- Informe Intervenció
- Informe econòmic financer
- Informe sobre la càrrega financera
- Percentatge de vots entitats consorciades 2022
- Liquidació 2020 i avanç 2021
- Annex de Personal 2022
- Isocronas
- Acord
- Plantilla 2022
- Acord aprovació plantilla
Municipis amb població inferior a 20000 habitants: Acord Junta de Govern de la Diputació Provincial sobre subvenció per al finançament de les seues quotes.
Modificació pressupostària núm. 2/2022/7 per suplements de crèdit
Aprovació definitiva BOP 178, de 15/09/2022
L’Assemblea General del Consorci Provincial de Bombers de València, en sessió celebrada el dia 13 de juliol de 2022 va aprovar inicialment l’expedient de Modificació Pressupostària, número 2/2022/7 per suplements de crèdit l’import total del qual ascendeix a 188.077,53 €
Amb el mateix es pretenen dotar els crèdits necessaris per a modificació de la Plantilla i Relació de llocs de treball del personal de l’any 2022 en ocasió de l’estudi i dimensionament de la plantilla i RLT elaborat per part de la Universitat de València, així com altres necessitats estructurals d’aquesta Administració (Veure informe)
Modificació pressupostària 1/2022/7 per suplements de crèdit
L’anunci d’aprovació definitiva en el BOP número 97, de 23/05/2022
L’Assemblea General del Consorci, en sessió celebrada el dia 8 d’abril de 2022 va aprovar inicialment l’expedient de Modificació Pressupostària número 1/2022/7 per suplements de crèdit. L’anunci d’aprovació inicial va ser publicat en el Butlletí Oficial de la província de València núm. 75, de 21 d’abril de 2022.
L’expedient ascendeix a 6.082.678,25 € i es finança amb càrrec al romanent de tresoreria per a l’atenció de les següents necessitats:
- Reparació i manteniment d’edificis 126.076,57 €: Circuits de descontaminació i altres en parcs de bombers
- Subministrament combustible vehicle/maquinària 162.500,00 €
- Edificis i altres construccions 3.866.101,68€: Suplementar els crèdits per a l’ampliació i reforma integral dels parcs de Sagunt i Gandia
- Maquinària, instal·lacions i utillatge 303.000,00€: Subministrament d’equips de comprovació de ferramentes d’excarceració; subministrament d’equip d’excarceració a bateries per al seu emplaçament en helicòpter de rescat; subministrament de bombes de buidatge i generadors elèctrics i subministrament de vestits d’intervenció en incendis per a reposicions i necessitats derivades de personal de nou ingrés.
- Vehicles 1.625.000,00€: Una (1) autoescala extensible de 39 m; una (1) bomba forestal pesada; dos (2) unitats lleugeres de comandament i prefectura; una (1) unitat de personal i càrrega; un (1) camió de transport de bombes de buidatge; dos (2) vehicles elèctrics xicotets per a serveis interns en Central; sistema de grua i multilift per a muntatge sobre xassís antic autobraç amb destinació a la Unitat de Rescat i Catàstrofes (UREC).
Modificació presupuestària 1/2022/ 1 per transferència de crèdits (364.269,94€)
Modificació presupuestària 2/2022/ 2 per incorporació de romanents (11.477,08)
Modificació presupuestària 1/2022/ 2 per incorporació de romanents (4.600.998,62€)
Contenido | Enlace |
---|---|
- BALANCE | |
- CUENTA DEL RESULTADO ECONÓMICO-PATRIMONIAL | |
- ESTADO DE CAMBIOS EN EL PATRIMONIO NETO | |
- ESTADO DE FLUJOS DE EFECTIVO | |
- ESTADO DE LIQUIDACIÓN DEL PRESUPUESTO (Resúmenes) | |
- MEMORIA | |
1. Organización y actividad | |
2. Gestión indirecta de servicios públicos, convenios y otras formas de colaboración 3. Bases de presentación de las cuentas 4. Normas de reconocimiento y valoración 5. Inmovilizado material 6. Patrimonio público del suelo 7. Inversiones inmobiliarias 8. Inmovilizado intangible 9. Arrendamientos financieros y otras operaciones de naturaleza similar | |
10. Activos financieros 11. Pasivos financieros 12. Coberturas contables 13. Activos construidos o adquiridos para otras entidades y otras existencias 14. Moneda extranjera 15. Transferencias, subvenciones y otros ingresos y gastos 16. Provisiones y contingencias 17. Información sobre medio ambiente | |
18. Activos en estado de venta 19. Presentación por actividades de la cuenta del resultado económico patrimonial 20. Operaciones por administración de recursos por cuenta de otros entes públicos 21. Operaciones no presupuestarias de tesorería 22. Contratación administrativa. Procedimientos de adjudicación. 23. Valores recibidos en depósito | |
24. Información presupuestaria 24.1 Ejercicio corriente 1) Presupuesto de gastos a. Modificaciones de crédito 2) Presupuesto de ingresos a. Proceso de gestión a.1 Derechos anulados a.2 Derechos cancelados a.3 Recaudación neta b. Devoluciones de ingresos c. Compromisos de ingreso 24.2 Ejercicios cerrados 1) Presupuesto de gastos. Obligaciones de presupuestos cerrados. 2) Derechos a cobrar de presupuestos cerrados a. Derechos pendientes de cobro totales b. Derechos anulados c. Derechos cancelados 3) Variación de resultados presupuestarios de ejercicios anteriores 24.3 Ejercicios posteriores 1) Compromisos de gasto con cargo a presupuestos de ejercicios posteriores 2) Compromisos de ingreso con cargo a presupuestos de ejercicios posteriores 24.4 Ejecución de proyectos de gasto 24.5 Gastos con financiación afectada 24.6 Remanente de tesorería 24.7 Acreedores por operaciones devengadas | |
25. Indicadores financieros, patrimoniales y presupuestarios 25.1 Indicadores financieros y patrimoniales 25.2 Indicadores presupuestarios | |
26. Información sobre el coste de las actividades 26.1 Resumen general de costes de la entidad 26.2 Resumen del coste por elementos de las actividades 26.3 Resumen de costes por actividad 26.4 Resumen relacionando costes e ingresos de las actividades | |
27. Indicadores de gestión 28. Hechos posteriores al cierre 29. Aspectos derivados de la transición a las nuevas normas | |
30. Estado de Conciliación bancaria | |
31. Balance de comprobación | |
Informe de Intervención | |
Acuerdo Asamblea General |